Cesta k lepšímu já

22.02.2020

Před dvěma roky jsem se rozhodla psát si deník. Spíš by se dalo říct, že mě do toho přemluvila sestřička. Jde spíš o diář, který pro tento účel používám.

Bydlíme daleko od sebe a hůř se nám komunikuje. Chtěly jsme si být blíž a tak jsme se domluvily, že si budeme každý týden fotit jednotlivé zápisy pro konkrétní dny.


Nejdříve jsme si koupily Fitness diář, ale nelíbilo se mi jak vypadá a nevyhovovaly mně všechny jeho jednotlivé sekce. Byl sice motivační, ale hodně zaměřený na stravu a moc podrobný popis cvičení. To mě trochu stresovalo. Říkala jsem si, jestli si to vůbec vydržím zapisovat celý rok.


Vytrvala jsem v tom úsilí a nakonec přišla možnost toto snažení zhodnotit. Je to zvláštní pocit, mít celý jeden rok života zmapovaný. Krásné bylo vidět, jak se daří sestřičce. Opravdu jsem cítila, že se mezi námi prohlubuje pouto. Měla jsem šílenou radost, že jsem vydržela!

Rozhodla jsem se další rok zkusit vyrobit diář sama. Začala jsem až v lednu nového roku, protože jsem si nebyla schopná žádný na trhu vybrat. Celé jsem to zvládla dokončit za 10 dní urputné práce a minima spánku. Namalovala jsem spousty ilustrací a nechala si ho vytisknout. Dokonce jsme chtěly pevnou vazbu, aby vypadal více jako kniha. Dost se nám to prodražilo, neboť šlo o náklad o dvou kusech. Ve své nevědomosti ohledně tiskovin jsem zvolila i předražený křídový papír.


Z ceny jsem byla rozmrzelá, ale vše vynahradil pocit, že jsem to zvládla. Mít takovou malinkou knížečku každý den u sebe mi dělalo radost celý rok. Byla jsem na sebe pyšná.

Druhý rok utekl rychle! Přemýšlela jsem, jak lépe bych mohla ten další diář udělat.

Nejhorší bylo vymyslet nový koncept pro grafiku, abych se neopakovala. Měla jsem štěstí, protože inspirace na sebe nenechala dlouho čekat. Po konzultacích se sestřičkou, co by si přála změnit, jsem se mohla pustit do práce.

Dokonce se našli další přátelé, kteří si přáli také jeden diář mít. To mě hnalo dopředu. Po téměř čtvrt roce večerních sezeních u počítače, jsem vše finalizovala. Zkusila jsem si něco nového. Což v mém případě bylo vektorová grafika. Jako začátečník jsem postupovala tak, že jsem si vyhledala referenční obrázek na googlu, který jsem si nejprve překreslila do notýsku rukou jako oldschoolař. V druhém kroku jsem se snažila zkrotit illustrátor, aby mě poslouchal, což byla ta náročnější část.

Po konzultaci s tiskařským studiem jsem zvolila lehčí ofsetový papír a kroužkovou vazbu pro lepší manipulaci. S konečným výsledkem jsem znova spokojená a už mi hlavou víří nápady pro další rok!

Zde připojuji pdf,ať už k prohlédnutí nebo tisku!

"Not everyone wake up today but you did!"

© 2020 Klubíčkovo
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky